torsdag 26 april 2012

O'brien Rebel backpack väska


Ska du ut och trekka på berg men ändå vill ha med dig lite av stadslivet såsom, musik, dator så ska du passa på att använda väskan från O'brien. Den är fullt utrustad med fler praktiska fickor för datorn (passar upp till 17 tummaren), mp:3 spelaren m.m. Bättre än så blir det inte. Sist jag var uppe i Chang Mai och trekkade, nästan vid Burmas kust, hade jag med mig min O'brien väska. Jag kunde njuta av min musik, samt gå in på nätet med mitt mobila bredband. Det var en vän till mig som tipsade mig om O'brien och övriga produkter därifrån. Det som behövdes till denna resa fanns att hitta i deras sortiment och jag är mer än nöjd över vad jag hittade. Kolla in O'brien och bli lika inspirerad som jag blev. Att kunna pendla mellan natur och stadsliv uppe i bergen är inte en kombination man annars är särskilt van vid, men tack vare O'brien så fick jag den möjligheten och det är något alla borde unna sig själva. Det som var lite chockerande väl uppe i bergen var hur de flesta andra som var med i min vandrartrupp också hade en väska från O'brien. Tydligen är O'brien mer välkänt än man har trott och mycket vanligare utomlands. Hoppas stort på att O'brien blir lika flitigt använt av fler som har tänkt backpacka i berg där praktiska väskor är ett måste. Hittills så är O'brien definitivt det enda varumärket som designar sina väskor på ett mycket smart sätt och man har tänkt på det mesta och mer därtill. Det kändes riktigt tryggt för mig att ha med mig min O'brien väska och det är absolut inte sista gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar